niedziela, 4 lipca 2010

stało się



Połknąłem pigułki przeciwbólowe.
Nie robiłem tego od listopada, ból w okolicy zęba mnie dopadł, pozwoliłem sobie na to. Przemęczenie, stres oraz nieregularne jedzenie knajpianego pochodzenia oraz brak możliwości zatrzymania się w celu wypoczęcia i zastosowania naturalnego wspomagania zrobiły swoje. Zastanówcie się czy warto poświęcać zdrowie. Gdyby chodziło o mnie nie zdecydował bym się na taki tryb życia, głównie po to by pochwalono mnie na tle grupy zakłamanych „przyjaciół”. Może dla tego że nie jestem traumatyczny , znam swą wartość i chcę robić coś dla siebie bez przełożonych którzy próbowali by mną manipulować dla swego dobra głównie uzależniając od swych chorych ,lękowych poczynań me samopoczucie. Zawsze gdy Ona jedzie na zjazd firmowy czuję powstający dystans… Coś się musi zmienić. Pola miałaś rację, Poznań ma świetny klimat, bardziej nowoczesny niż Kraków, Zajepiście podobało mi się jak pyroboys driftowali po ulicach….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz