środa, 4 sierpnia 2010

jak kain i abel?

Dziś kolejne doświadczenie, coś z czym żyje się dalej i nie da się tego cofnąć…
Nowa praca przedstawia grotę narodzenia Jezusa w Betlejem widzianą mymi oczyma. Praca jest kolejną z cyklu Glory: Hole. Poprzednia (poniżej to obraz ustępu na lubelskim cmentarzu Majdanek, praca pojawiła się gdy wracałem z grobu przyjaciela). Taka pasja otworów…
Dziś dowiedziałem się że znaleziono zmasakrowane ciało mojego wuja, rodzonego brata mego ojca. W związku z tym zabójstwem zatrzymano drugiego rodzonego brata mego ojca i mego chrzestnego ojca w jednej osobie. Nie warto popadać w uzależnienia! Jak zwykle w takich sytuacjach upatruje się pozytywów i traktuję je jako lekcje na przyszłość. Przyszło mi żyć w dziwnych czasach gdzie grupa fanatyków skutecznie paraliżuje decyzje Państwowe. (Krzyż pod kancelarią Prezydenta) . Dobił mnie widok maszerujących w kierunku Częstochowy ekip z krzyżami przez lubelskie Krakowskie Przedmieście, przestraszyłem się tej watahy zwolenników ekstremalnych wyzwań.

By cywilizować świat przedstawiam Wam ciekawy wiersz poety Juliana Tuwima Pt „Całujcie mnie wszyscy w dupę”

Absztyfikanci grubej BertyI katowickie węglokopy,I borysławskie naftowierty,I lodzermensche, grube chłopy,Warszawskie bubki, żygolakiZ szajką wytwornych pind na kupę,Rębajły, franty, zabijaki,Całujcie mnie wszyscy w dupę.Izraeliccy doktorkowie,Widnia, żydowskiej Mekki, flance,Co w Bochni, Stryju i KrakowieS zerzycie kulturalną francę!Którzy chlipiecie z "Naje Fraje"Swą intelektualną zupę,Mądrale, oczytane faje,Całujcie mnie wszyscy w dupę.Item aryjskie rzeczoznawcę,Wypierdy germańskiego ducha(Gdy swoją krew i waszą sprawdzę,Wierzcie mi, jedna będzie jucha),Karne pętaki i szturmowcy,Zuchy z Makabi czy Owupe I rekordziści i sportowcy,Całujcie mnie wszyscy w dupę.Socjały nudne i ponure,Pedeki, neokatoliki,Podskakiewicze pod kulturę.Czciciele radia i fizyki,Uczone małpy, ścisłowiedy,Co oglądacie świat przez lupę I wszystko wiecie: co, jak, kiedy,Całujcie mnie wszyscy w dupę. Item ów belfer szkoły żeńskiej,Co dużo chciałby, a nie może,Item profesor Cy... wileński(Pan już wie za co, profesorze!)I ty za młodu niedorżnięta Megiero, co masz taki tupet Że szczujesz na mnie swe szczenięta, Całujcie mnie wszyscy w dupę.Item Syjontki palestyńskie,Haluce, co lejecie tkliweStarozakonne łzy kretyńskie,Że "szumią jodły w Tel-Avivie".I wszechsłowiańscy marzyciele,Zebrani w malowniczą trupę Z byle mistycznym kpem na czele,Całujcie mnie wszyscy w dupę.I ty, fortuny skurwysynu,Gówniarzu uperfumowany,Co splendor oraz spleen Londynu Nosisz na gębie zakazanej,I ty, co mieszkasz dziś w pałacu A srać chodziłeś pod chałupę,Ty, wypasiony na Ikacu,Całujcie mnie wszyscy w dupę.Item ględziarze i bajdury,Ciągnący z nieba grubą rentę,O, łapiduchy Jasnej Góry,Z Góry Kalwarii parchy święte,I ty, księżuniu, co kutasa Zawiązanego masz na supeł,Żeby ci czasem nie pohasał,Całujcie mnie wszyscy w dupę.I wy, o których zapomniałemLub pominąłem was przez litość,Albo dlatego, że się bałem,Albo, że taka was obfitość.I ty, cenzorze, co za wiersz ten Zapewne skażesz mnie na ciupę,Iżem się stał świntuchów hersztem,Całujcie mnie wszyscy w dupę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz