poniedziałek, 28 maja 2012

Ona Matka – w moim obiektywie


26 maja w nowo otwartej hali Targów Lubelskich (MTL)  odbył się mój (i Maxa) wernisaż , pokazano  fotki wyróżniających się kobiet - Mam. Dziękuję Klubowi Ona za zaproszenie do tego projektu oraz wszystkim Kobietom i młodym facetom za miłe i niezapomniane chwile przy wspólnej pracy. Makijaże wykonała moja Anet (KLIK). Przepraszam za spóźnienie na imprezę, ale to wina tych prostych pojebów z lubelskiej drogówki , by się z Wami zobaczyć przyjąłem mandat , choć mi się nie należał (w ten sposób było szybciej)… cholerne kompromisy i wartościowanie…. Aida , pozdrawiam i cieszę się że byłaś w tym ważnym dla mnie dniu.


Ewa Głowacka-Żuk  - Żona  Prezydenta Miasta Lublina – Krzysztofa Żuka


Pani Alina , Monika i Małgorzata – Żona i Córki Edwarda Wojtasa , który zginał 10 kwietnia w tajemniczej Katastrofie Smoleńskiej.
Monika Lipińska – Zastępca Prezydenta Lublina

Joanna i Krzysztof (Junior) Cugowscy

Ja i Aida , mamy coś wspólnego