czwartek, 7 stycznia 2010

fiction vs reality

Fikcja i rzeczywistość - nieustannie jedna tworzy naprzemiennie drugą. Psychopaci są wśród Nas. Wytypowałem dwa egzemplarze i.. , jeden to stłamszony sprzedawca spod herbu krokodyl z oczami jakie widziałem u człowieka który zabił bliźniego (nim do tego doszło), a drugi to fotografina. Jeśli któryś nie wytrzyma ciśnienia pewnie napiszą w prasie, a ja powiem a nie mówiłem. Moja Anet zamieściła na swym blogu w poście Pt „Jesteś moim wszystkim” moje zdjęcie razem z linkiem do kawałka w którym, a zresztą KLIKNIJ TU i zobacz ten post , tam jest link do tego numeru, czy myślicie że jestem safety? Piszcie na rafal@rafalsikora.pl. Mama mówiła bym nie ufał ludziom obgryzającym paznokcie.
Dopalacze jak i alkohol wpływają negatywnie na koncentrację i koordynację, ja przygotowuję się na stokach do mojego wyczynu rolkowego z kolegą RAPTOWNYM, więc ma koordynacja i koncentracja muszą być czyste jak łza dziewicy. Nic tak nie nakręca jak mega pack adrenaliny lub Jej smak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz