piątek, 6 stycznia 2012

...By siali zamęt i zniszczenie...


Cieszę się że wystąpiłem w nie komercyjnym dziele artystycznym jakim jest teledysk do piosenki ”Króla Polskiego Internetu” Gracjana Rostockiego. To nie jest żaden fake tylko prawdziwa sztuka na miarę Polskich Gwiazd Show bizu:) Z tego co słyszałem Doda jest zainteresowana współpracą z Królem bo nie ma to jak Królewska Para, a po tandetnej reklamie niezłych kosmetyków postanowiła uciec się do tricków Mandaryny w której teledysku Gracek tańcował.. Podobno Nergal Spalił kilka biblii gdy to zobaczył a Wojewódzki żałuje iż olał Gracjana po tym jak ten tak wiele dla niego zrobił.
A tak w ogóle było czterech Króli, tylko że Gracjan jest nie wygodny dla niektórych… Jakaś paranoja – coś na wzór klimatu Catholicism WOW (klik) ? Tak to szopkę chowamy gdzieś w zaułku a następnie na mieście robimy paradę przebierańców na wzór kolorowych lalek z IKEA (klik) . Kiedyś grałem w jasełkach Króla – byłem czarny i mi się podobało.