sobota, 30 października 2010

Od zawsze byłem na pierwszym planie…


Nie wiem co mnie skłoniło by udawać umarlaka?
Ale jak patrzę na tą fotę widzę: lekarki , weterynarza, łba od komputerów co jego obecna żona lubiła dać na lewo i prawo kolegom (sorry man, mówiła że z wami to już forever end a ja od kilkunastu godzin byłem porzucony i samotny) , panią z banku , wykładowcę akademickiego, wdowę (przykro mi bardzo) , palacza w kotłowni , dyrektora w wielkiej firmie , męża Miss Polonia z przed lat, sprzedawcę pojeba (ale i tak cię lubię choć jesteś dziwny ) frajerów rasowych, kryminalistę, artystkę z niską samooceną i kilkoro innych… a ja – to po prostu ja
Jeśli ktoś zgadnie który to sprzedawca pojeb niech napisze na rafal@rafalsikora.pl - dla pierwszych trzech osób wysoka nagroda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz