środa, 20 października 2010

Pśmoc mnie osądzi

Grafika relaksacyjna przed Wami. Jutro jestem w sądzie, z PZU się tam spotykam, chyba mnie nie lubią od chwili gdy powstała grafika (klik by zobaczyć) z biednym Maćkiem Zientarskim (szkoda mi tego niegdyś promiennego, pełnego życia młodego człowieka). Siadam do akt, mam nadzieję że tym razem nie usłyszę od jakiegoś prokuratora jak wtedy na Sali rozpraw gdy dochodziłem swych praw w sporze z jednym z komendantów Policji …”może warto pomyśleć o wyjeździe z Lublina albo i Polski”…
Odnośnie zabójstwa członka PIS w Łodzi.
Moim zdaniem nie jest prawdą iż zabójca, 62 letni były taksówkarz miał w latach siedemdziesiątych kontakt z lewicowym Niemieckim RAF-em , a teraz po latach hibernacji został uaktywniony zaszyfrowanym sygnałem emitowanym przez środki masowego przekazu i że jest to początek krwawej rewolucji.
(52 letni Taksówkarz w Angli w czerwcu tego roku zamordował 13 osób.)
Dziś ruszam na ostry trening, w tych nie miłych dla mnie chwilach zostałem sam….
PEACE ONLY , ECO lifestyle - a better tomorrow for your children.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz