wtorek, 28 lutego 2012

Celownik - Jestem, po prostu, Gracjan

Byłem Tam razem z Nim, choć nie fizycznie. Portret „GLAMOUR” przedstawiający przystojniaka obejmującego tolerancyjną piękność przedstawia Mnie i Anet, już wkrótce przyozdobi jakieś nasze gniazdo. Polecam Wam ten program z TVP, mimo standardowego dla tej stacji pseudo intelektualnego bełkotu pokazuje Gracjana Artystę takiego jakim ja go znam. Uważam, nie od dziś iż Gracjan Artysta jest Polskim zjawiskiem na miarę Nikifora z aspiracjami mego favorite Witkacego eksperymentującym z cyfrową technologią oraz takowymi mediami. Historia sztuki o nim wspomni, jeśli nie ta w dupę wyczesana oparta o zmutowanych posrańców z pieczątkami ASP liżących dupę urzędasom by dostać mamonę na swoją gównianą sztukę – to ta free artowa, wikipediowa. Istnieje możliwość byście stali się posiadaczami obrazu Gracjana Artysty, po szczegóły piszcie na mój mail , są tacy co uważają wyższość kreski Gracjana nad tą Sasnala – Gracjan jest troszkę tańszy a medialnie popularnością ten na S nie może się z Nim równać. Dobra inwestycja na przyszłość (Grażyno i Joanno od Pana na K)