wtorek, 13 kwietnia 2010

Centrum Kultury Islama, lubię kebab

W Warto Rozmawiać w TVP1 zobaczyłem znajomego Muftiego(chyba i kiedyś Imama) Nedala Abu Tabaqa. Był tam bo Warszawiacy są przeciwni powstaniu centrum kultury Islama z funkcją meczetu zwieńczonego minaretem. Zabawnie mówił ten Polak, którego pamiętam gdy kupowałem od niego smaczniutkie kebaby i długo rozmawialiśmy gdy wróciłem z Izraela… ,ja wtedy taxi driver byłem. Nedal Bracie, Przyjacielu, tylko rozświetlcie dobrze górujący minaret, by żaden samolot któremu padną systemy nie zahaczył o niego. Ten fundator Saudyjczyk którego imienia nie znasz pewnie dołoży troszkę więcej by bezpieczeństwo było maxymalne. Polecam bar Głodny Królik w Lublinie, przypomina mi wystrojem amerykańskie Fast foody, nie wierzcie plotkom iż w kanapkach jest mniej mięsa bo ciemnoskórzy bracia oszczędzają na Centrum Kultury Islama . Praca to moja wyśniona zmaterializowana wizja

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem że feministki chętnie przechodzą na islam, że to je nakręca. Polska to WOLNY, Demokratyczny Kraj!! Część UE!, Przed ponownym otwarciem Jeszywas Chachmej Lublin nikt nie protestował. z Wolnego Lublina - RAFał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Religia zniewala ludzi, zakazuje im robić to co chcą, tylko muszą robić co jest często bardzo złe! Wolność jest możliwa tylko bez religii! W historii świata i obecnie w imię Boga ludzie się nawzajem zabijają, prowadzą wojny religijne i terroryzm!

    OdpowiedzUsuń