piątek, 13 maja 2011

300% normy minimalnie!

Pamiętacie jak pisałem w poście supraH o tym jak fajnie jest … przeczytajcie w poście supraH. Teraz będę miał widok na kościół , a jak mi się znudzi ten to pójdę do hallu popatrzeć na część Katedry, a jak ta mi się opatrzy pójdę na dziedziniec popatrzeć na trzeci…

Lubię ciężko pracować, praca fizyczna mnie nie przeraża … Jestem jak Karate Kid

, którego dziadek kolo skośny uczył ciosów poprzez powtarzalne czynnośći np.: malowanie sztachet płotu. Zawsze chętnie słuchałem ludzi sukcesu, tych prawdziwych a nie pozorantów, którzy dorobili się ciężką pracą . Nie potrafię bezczynnie marnować czasu, ciągle się uczę.

Ludzie odnoszący sukces wierzą w siebie, zwłaszcza kiedy inni w nich nie wierzą.

Kerry Randall

Sukcesy znanych ludzi są proporcjonalne do wysiłku, jaki włożyli w wybraną dziedzinę swojej działalności Orison Swett Marden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz