środa, 11 maja 2011

Koka z LKB w blasku purpury


Lubelski Klub Biznesu spotkał się by przyznać nagrody excellence w biznesie… kameralna impreza z prezydentem Lublina, wice marszałkiem i Koką…i telewizją i prasą i ja tam byłem i używałem…Był też jakiś Starszy Biskup (skoro nie wiem kto jest kapitanem Polskiej reprezentacji piłki nogowej nie oczekujcie bym wiedział jak się nazywa). Przykro jest patrzeć jak panowie (na pierwszy rzut oka ) ze służb specjalnych proszą o piwo na wynos ( ale służba to służba). Najbardziej etycznie poprawna branża jaką znam to Showbiznes – pragnę być mianowanym jej ambasadorem! Z tym Panem (raczej spoko) Prezydentem nie rozmawiałem jeszcze, ale gdy dzwonił do mnie jego poprzednik było energetycznie. Najlepsza impreza w regionie, trzyma POziom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz