czwartek, 11 sierpnia 2011

lebe

Z Anglii wrócił mój ziomek z bloku w śródmieściu, zaprosił więc postanowiłem zobaczyć co się zmieniło muzycznie i nie muzycznie u niego, muszla koncertowa w moim ulubionym do rolkowania niegdyś miejscu daje radę. Brakuje mi czasem beztroskich chwil gdy godzinami jeździłem na rolkach po moim ulubionym lubelskim śródmieściu, ale ostatnio na bieszczadzkich górkach dałem ostro, adrenelina wróciła… w rolkach nie mam hamulca:)

Po dwumiesięcznej przerwie zapraszamy na kolejną odsłonę legendarnego cyklu DEEP FOREST. Z dalekich podróży wrócił do naszego pięknego Lublina - LEBE - człowiek znany z pierwszych edycji cyklu dwa lata temu. Oczywiście z tej okazji zaszczyci nas swoją obecnością i setem. DEEP FOREST to już marka sama w sobie - imprezy pod tym tytułem gromadzą setki fanów ambitnej tanecznej elektroniki. Kto choć raz uczestniczył w tym wydarzeniu wie o czym mowa!
W najbliższy piątek 12 sierpnia w Behemot Cafe to co najlepsze z zakresu progressive house zaprezentują: Lebe, Einar oraz gospodarz cyklu Dash. Musisz tam być!

DEEP FOREST

Data :: 12.08.2011 Piątek
Miejsce :: BEHEMOT CAFE - Muszla koncertowa w Parku Saskim – Lublin
Start :: 22:00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz