sobota, 15 stycznia 2011

spotkałem człeka z animrumru i w głowie mam srubudubudu

alkocholizm, narkotyki , sexocholizm, sieciocholizm , - każdy ma jakiegoś bzika każdy jakieś hobby ma, choć są i tacy co wszystkie te przyziemności na raz kochają. biedacy, często nie wiedzą co to znaczy do kościółka za rączkę rodzinnie pomknąć, lub nasrać sąsiadowi na wycieraczkę... wycieraczkę rymuje się z łechtaczkę - łechtaczkę z taczkę ,taczkę z sraczkę sraczkę z kaczkę... ja mięknę - kaczkę piec jak należy w buraczkach - taka to była dziwaczka. czkawka, kawka , ssawka - ssać, ssać, lizać - lizać i ssać rymuje mi się z łechtaczkę, ale ze mnie rymowator motywator weź i wibrator , tor, hator hator hator.
miałem sen, nie chcę go oceniać - opowiem..
świat w barwach mrocznych, przebiegunowanie nieznaną nam mocą obudziło pierwiastek neonazistowski . Neonaziole postanowili zamknąć wszystkich podejżewanych o żydowskie pochodzenie, zamkneli też Wojewódzkiego... w obozie ogłady kapitan nazioli Rehcyngiel woła do kolegi Władwiediewa , - ile waży Wojewódzki?
a tu pojawia się koleś , normalnie scena jak w filmie Urodzeni Mordercy, z kupką mięcha ociekającego krwią na rękach i mówi ..."14 kilo bez kości"... a kupa na to ..."ja będę jak kurczak bez kości z bajki Krowa i Kurczak"... - i się obudziłem.nie piję nie ćpie, skąd taki sen? przed snem oglądałem tylko tvn ale wątpię by to miało jakiś wpływ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz