środa, 19 stycznia 2011

Szukam sponsora (lub sponsorki:)

Dziś chcę Was poinformować, że szukam sponsora by wykonać mój wymarzony numer, pojechać za motocyklem Huberta Raptownego 200km/h na rolkach…Potrzebuję monety na sprzęt do ćwiczeń i sprzęt do samego wielkiego finału. Na finale, przy okazji jakiegoś dużego eventu wystąpię w kombinezonie i kasku, na których umieszczę logo sponsora. Kółka i łożyska starczają na jeden trening, nie chodzi o jakieś astronomiczne kwoty – będę jechał w kasku więc i Wydział Ruchu Drogowego (smutne cipki jedzące z ręki) mogą mnie wesprzeć w zamian za swe logo na mnie… Wydarzenie będzie bardzo ważne dla Katolików, Ja urodziłem się w tym samym dniu co B16 (Benedykt16) a Hubert urodził się w dniu kiedy JP2 (Jan Paweł drugi) będzie beatyfikowany – obaj odważni z magicznego rocznika 78! Przed numerem postanowiłem z Anet , że zamrozimy moją spermę, gdybym zginął , chcemy mieć razem syna, mamy już 669 słoiczków i wciąż odkładamy na później! Jeśli chcecie się dobrze zareklamować i pomóc mi w realizacji Boskiego projektu 200km/h – piszcie rafal@rafalsikora.pl – podajcie dalej.

1 komentarz:

  1. Znowu zaczynasz te 200 km na rolkach? A już było trochę spokoju. Przecież to śmierć! Lepiej sobie jeszcze trochę pożyć! Żadne pieniądze nie są warte tego ryzyka! Pozdrawiam! Gracjan

    OdpowiedzUsuń