środa, 12 stycznia 2011

po czerwonym mięchu budzi się Rocco

Bodek, nie było mnie trochę w centrum LBN, a tu wczoraj słyszę o akcji z TVN-owską parodią, fajnie. Nie ważne co mówią, byle by mówili… Sorry że nie przyszliśmy gdy Gessler szpeciła Restaurację, nie dał bym rady zjeść w tak nie apetycznym towarzystwie, rozumie mature – ale „extreme FAT mature” to może pojechać albo zbok albo ćpun. A na ćpunach nie raz się zawiodłem, dajesz PAJACOWI SZANSĘ, CHCESZ POMÓC A ON CIĘ ZAWIEDZIE, nie raz miałem tyły przez litość i chęć pomocy takim… Ten Majewski to też ciekawostka, mam dobrego kolegę , który był u niego w show – określił go jednym słowem …”Żal”… ale czego się spodziewać po TVN-owskiej ekipie – na szczęście są inne ciekawe telewizje w tym kraju, ja lubię tą , której wykształcony właściciel też ma wykształcenie średnie techniczne, jak ja (nie widziałem sensu kończyć żadnego z trzech kierunków)… Fajny mix Jaśka – (obecnie Honzy:) Mam też innego wykształconego idola, z Lubelszczyzny – Pan Wiesio od Korzuchów – pochwalam wiertarkę! – nie zapominając o miłości do bliźniego!

Wracając do Jeszburgerowych hamburgerów – idziesz z laską na suhi , jest fajnie, później robisz niby sex, ona niby oczarowana – jedziesz do pracy a ona dzwoni po kolesia, który zabiera ją do raju po solidnej dawce czerwonego mięcha… dziewczyny lubią mięcho! Fajnie że miałem twoją ulotkę, nie miałem już banknotów a musiałem coś zwinąć w rurkę…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz