piątek, 11 marca 2011

dziewczynka z zapałkami


Dla utrzymania mojej zajebistości biegałem dziś po Łodzi, finiszowałem w spożywczej części Manufaktury, gdy już kupiłem niezbędniki do utrzymywania formy pomogły mi je zapakować dziewczynki z Fundacji "Dziewczynka z zapałkami" www.dzz.org.pl, wspomogłem , rozwala mnie widok Takich dzieci. Ostatnio gdy moja córuś trafiła do szpitala spędzałem z nią czas wraz z byłą żoną - w pewnym momencie na jej (ex)kolana przyszła 3-letnia dziewczynka z domu dziecka, zaczeła się tulić, głaskać ją i mówić do niej mamo... rozpierdalający klimat...Fundacja „Dziewczynka z Zapałkami” jako instytucja pozarządowa od dziesięciu lat prowadzi działalność na rzecz poprawy warunków życiowych dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych patologią. w podzięce dostałem kartkę świąteczną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz