sobota, 9 października 2010

Łódź 08.10.10 trip

Poranek w Hotelowej, męskiej toalecie w Hotelu Andel.’s w Łodzi… jestem chory, ryj mam jak kalafior z Czarnobyla , Włocławski Hotel w budynku z 19 wieku był zimny, no i ciut czymś zająłem mózg, bardziej niż gdy wychładzam się w domu tworząc nową pracę, umieszczam ją w środku kuli i oglądam z każdego jej punktu na zewnątrz, czasem zapominam się i trwa to godziny… po oddaniu uryny trafiam na tekst znak (film)


Wieczór spędzam w Manufakturze na New York -- Manufaktura 5 fashion week http://www.manufaktura.com/, Ostatnio inaczej patrzę na modelki gdy z nimi nie pracuję, Ta na filmie profesjonalnie wygląda w czarnych cienkich rajstopach. Kobieto urocza, jeśli trafisz na ten film -- odezwij się , może będę mógł pomóc Byś znalazła się na okładce lub reklamowała jakiś produkt. Gdyby nie Ty nie było by tak ładnie. Aloha

Na pokazie był koleś ubrany w sweter w paski – czarne i czerwone, jak Freddy Krueger . I tu nagle lawina wspomnień: pamiętam moją pierwszą kasetę video, to była TDK 120, super, mama mi ją kupiła jeszcze przed tym jak za bony kupili VIDEO Sanyo … Film który na niej jest do dziś to Koszmar z ulicy Wiązów III: Wojownicy snów (A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors) , w tym filmie przestraszone dzieci bały się zasnąć, bo gdy to robiły przybywał straszny Freddy…
Ja się tego filmu nie bałem, lubiłem go, ta laska z ranami od strzykawek…
Są ludzie , którzy z różnych przyczyn nie mogą spać… Pamiętam cytat rozpoczynający film …”Sen to przedsionek w którym czycha śmierć, och jaki czuję doniej wstręt”… edgar allan poe. Po koszmarze starczyło miejsca na odcinek Benny Hilla.
A jeszcze dalszy ciąg fikcyjnej opowieści pt.” Prolog”.
godzina 2:30 AM, dom. Masz romans, to ten tweeter powiedziała Ona. On by dać upust emocjom - uderzył w stojące rzeczy, krew z jego seksownej dłoni wymieszała się z diamentowym pyłem kosmetyków w stonowanym świetle lampki nocnej…
Teraz Fakt: Ulubionym filmem, biblią z młodych lat Anet był film Coyote Ugly z Piper Perabo… muszę go w końcu obejrzeć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz