sobota, 11 grudnia 2010

Miss polonia 2010

Przeczytałem ” Zwycięzca jest sam”, znajoma mówiła że jest jakby trochę o mnie… ma dziewczyna wyobraźnię. Nie jestem ciemnoskóry jak ten HH – ani jak on nie lekceważę facetów o specyficznym spojrzeniu- Ani Oni Mnie, nie jestem też Rosjaninem, choć moja była żona nazywa się Ewa, jak była żona Igora , też nie należę do przegranych… mimo iż poznałem smaki życia, nie jestem tak bogaty jak Igor i nie zniszczył bym czyjegoś świata w tak prostacki sposób(odbierając mu życie). Właśnie oglądam finał Miss Polonia 2010 (w TV) , jest tam mój kolega i Kobieta do której wzdycha (żadna z dziewcząt poddawanych ocenie) może coś z tego wyjdzie, choć mimo iskier on nie ma jeszcze konta jak ten jej „partner”. Trzymam kciuki – niech uczucie zwycięży !Jak mu nie wyjdzie to ku swej uciesze wylansuje kolejną Polską celebrytkę:) Nie podzielam zdania że powinienem być sam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz